Monday, March 15, 2010

Penyalahgunaan kuasa oleh Pegawai Khas MB Perak

Hamdan Taha

Kerajaan UBN sudah disahkan dan berhak mentadbir negeri Perak, kepimpinan Pakatan Rakyat kini berusaha dalam menambahkan sokongan dan kepercayaan rakyat. Dalam kesibukan Kerajaan UBN untul mengembalikan dan meningkatkan sokongan rakyat jelata kepada mereka, secara diam-diam sudah tersebar surat layang yang melibatkan MB Perak serta orang kanannya.

Salah seorang pembantu kepada Zambry yang sudah pasti kita kenali dengan perwatakannya yang mudah tersenyum dan dalam masa yang sama mahir dalam memperlihatkan keseriusan dalam dirinya. Siapa yang tidak kenal dengan HAMDAN TAHA. Ya, Saudara Hamdan Taha yang pernah berjuang dengan Pakatan Rakyat dan akhirnya berhenti berjuang, Pada hikmat saya, terhentinya perjuangan dia, sudah pasti kerana kehendak tidak dapat dipenuhi. Kerana itu lah, dia berpaling tadah. Lebih menyedihkan, masih lagi diterima oleh UMNO.

Tidak cukup dengan meninggalkan Pakatan Rakyat, dia juga sering dilihat bercerita kepada orang ramai seolah-olah dia adalah orang yang bertanggungjawab malah berjaya membawa YB Kapt (B) Mohd Osman Jailu dan Jamaluddin Mohd Radzi untuk keluar dari Pakatan Rakyat dan menjadi ADUN BEBAS, Dia juga turut mengakui bahawa dia bertanggungjawab dalam menguruskan semua projek balak untuk kedua-dua ADUN tersebut.

Berbalik kepada surat layang yang diterima, Hamdan Taha digambarkan sedang berusaha membolot harta Perak untuk kepentingan peribadinya, Caranya, dengan mengutip duit-duit dari TOKEY CINA!!! Kini HAMDAN TAHA diberi gelaran NALLAKARUPAN di Perak. Kita tunggu dan lihat, sejauh mana Hamdan Taha akan terus berada di Perak bukan kerana perjuangan parti sebaliknya kerana perjuangan perut sendiri. Sama kita nantikan!

16 comments:

Anonymous said...

Apa yang MB Mahkamah nantikan? Tunggu apa lagi?

Anonymous said...

1.hangpa tenguk sat kat merdeka center!!result tentang research tentang perak ada kat situ!
2.la ni!pas ada 6 kerusi je!kerja la kuat sikit!bagi dapat sekurangnya 30 kerusi nanti!
3.Barula kalau wakil pas jadi MB!tak kena cucuk idung dengan puak kapiaq harbi!!

Raja Ban Jir Bin Tengku Juh said...

Salam kepada admin perak reform..
blog sahabat telah dimasukkan dlm blog top 5 blog.. terima kasih untuk info

Unknown said...

Salam Perjuangan ,terimakasih jadi follower blog saya,sy juga sudah jd follower blog ini.
Saya juga ada buat promosi blog ni pada posting terbaru saya kat sini
http://ijoks2009.blogspot.com/2010/03/kerajaan-kudeta-perak-kacau-bilau.html
Blog Perakreform ada saya linkkan pada Bloger Peminat Tokguru
http://bloggerpeminattokguru.blogspot.com/
Dalam senarai Panglima(1)

Ayid said...

Salama sahabat.

Blog sahabat ana dah link kan kat blog ana. Moga kita sama-sama perjuangkan Negeri Perak. Tadbir

Unknown said...

Salam dan tahniah di atas kelahiran Perak Reform. Saya amat bangga dengan PR Perak yang mesra rakyat.

Walau pun saya warga Kelantan tetapi isteri saya orang Perak.

Berkenaan katak-katak ni, kalau itu tujuan perjuangan mereka selama ini, adalah baik untuk PKR dan PR. Mungkin sekiranya mereka masih di dalam PR, PR akan dipandang huduh kerana perangai mereka.

MISAIMERAH said...

Salam saya dah link blog tuan dalam blog saya

thatguy said...

salam tuan perak reform,

tq sebab follow blog colourluna..dan kami di colourluna juga telak link blog tuan di colourluna..

i also follow u..

Perak Reform said...

Salam Anony,
Insyallah, dengan satupadu dan kerjasama antara kita, kita MAMPU menakluk kembali Perak pada PRU13 akan datang!

Salam Admin,
Jutaan terima kasih menjadi sahabat Perak Reform. Insyallah, kami akan cuba sebaik mungkin untuk mendapatkan info-info penting dalam penyalahgunaan kuasa kerajaan kudeta Perak.

Salam sahabat ijoks2009,
Sesungguhnya Allah sahaja dapat membalas jasa-jasa anda semua.Semangat kami membara melihatkan sahabat seperjuangan menyokong kami dalam memartabatkan ISLAM di bumi bertuah ini.

Salam ayid,
Ucapan terima kasih dari kami Perak Reform.Perjuangan kita belum selesai selagi Kerajaan Kudeta ini memerintah Perak.ALLAHUAKBAR!

Salam mountdweller,
Walaupun anta jauh di serambi mekah, itu bkn penghalang untuk kita bersatu.Seulas benang mmg tidak mampu berdiri sendiri, tapi jika dikumpul dan dijadikan segumpal, insyallah kita mampu menggegar dunia. Benar kata anta, ada hikmah disebalik keluarnya Hamdan Taha ini.

Salam misaimerah,
Alhamdulillah dan terima kasih dari kami Perak Reform.

Salam thatguy,
Terima Kasih tuan.

kulatlapok said...

salam perkenalan Perak reform;

Inilah anai-anai Perak yg dikutip untuk politik UMNO. percayalah pada PRU13 nanti semua yg dikutip dari PKR ini akan dibuang begitu sahaja oleh UMNO,

Na'im Nikmat said...

Takbir!!!

Prof. Era Pasca said...

salam, diharap dapat link kan blog hamba.. sekian..

Era Pasca & Berita Hairan Online

Mockteh Sepang said...

seronok betul korang komen kat blog sendiri ye... isy isy isy sedih tengok

masuk bakul angkat sendiri

taipingmali said...

Nizar yang sebenarnya MB Mahkamah kerana dia yang mula membawa kes ke Istana Kehakiman , bukan Zamri, Kenapa Zamri pula di panggil MB Mahkamah? Jika Nizar menang 5-0 hari tu apakah Nizar di gelar MB Mahkamah juga?

Isu Hamdan Taha, Jangan lah nak menyebuk dan menfitnah. Dia keluar Pkr dan masuk Umno kerana Umno bukan parti sendirian berhad. Sesiapa saja boleh masuk Umno. Sama juga dengan Pas, Kamarudin Jaafar dari Umno, Saifudin, Azmin, dan ramai lagi dari Umno jadi Pkr. apakah masuk Umno tu haram dan masuk Pas atau Pkr baru hukumnya halal?

Anonymous said...

Меня бросил дорогой человек. Он весь обещал мне ЗАГС - я ждала, только взрыв накапливалось от его бездействия. Я одна уже примерно год, не посчастливилось мне влюбиться, и душевных сил для это нет. Мне невыносимо плохо осознавать, что я допустила этот много в свою жизнь, я чувствую вину сама перед собой и адски от этого страдаю. Храм стала моей единственной обителью. Тяжело в 29 лет осознавать, сколько ты потеряла карьеру и не построила семью. Пишу и плачу, не знаю, сколько предпринять, однако четко знаю, что мучиться век нельзя... [url=http://tutledy.ru/o-muzhskom-tele.html]о мужском теле[/url]

Anonymous said...

Интернет магазин музинструментов реализует качественные гитары от брендов Yamaha и Gibson. Гитара купить недорого высокого качества доступно теперь любому, работает услуга доставки гитар на дом.
Gitara.In.Ua - [url=http://gitara.in.ua]гитары[/url]

Related Posts with Thumbnails