Monday, March 15, 2010

Surat layang kepada ADUN-ADUN Perak

Hamdan Taha

Tokoh keadilan yang lari dari parti kerana dapur sudah tak berasap. Beliau sedang berusaha membolot harta Perak untuk kepentingan peribadi dengan mengutip duit tokey-tokey cina. Awas UMNO Perak kerana Hamdan adalah 'Nallakarupan' pada Zambry pada masa ini.

Inilah sahabat baik Zambry yang tugasnya sama seperti Nallakarupan, menyediakan tempat hiburan malam dan gadis-gadis cantik untuk bosnya, jika Zambry berada di Kuala Lumpur Hamdan pasti ada sama, tujuannya untuk mengatur perempuan-perempuan cantik yang menjadi kegemaran sahabatnya. Mereka berkawan bukan baru tapi terlalu lama, tahu selera masing-masing. Mereka ini sukar dipisahkan, Hamdan inilah akan menjadi PEROSAK Negeri Perak dan UMNO, kedua-duanya mereka ini cukup tinggi lakonan drama swastanya, sentiasa bercerita tentang agama. Hamdan dalam ceramahnya selalu menonjolkan Islam, tetapi sebenarnya PEROSAK no 1, tanah-tanah, kuari, projek Kelas A, projek yang menguntungkan yang dating di Perak, Hamdanlah yang akan mengaturnya, semua pegawai Zambry di bawah cengkaman Hamdan. Hamdan ini juga seperti Azahar Ahmad, punya anak luar nikah dan punya 4 isteri, penuh rahsia kehidupannya, tetapi teramat jahat.

INI ADALAH PETIKAN DARI SURAT LAYANG YANG DIEDARKAN PADA ADUN-ADUN PERAK KHUSUSNYA, OLEH INDIVIDU YANG TIDAK DIKETAHUI. TERDAPAT RAMAI LAGI EXCO-EXCO DAN PEGAWAI KHAS YANG TELAH DI 'REVEAL'. NANTIKAN BERITA DARI KAMI LAGI PADA EPISOD AKAN DATANG . . . . INSYALLAH.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails